Tuesday, April 21, 2009

Vegre vonatok :)

Na de nem itt, vagyis nem ugy....

Egy ev utan mar nekem is kijart egy nemzetkozi epites. Igy esett, hogy 4 honap homok utan fuvet is lattam. Nemetorszagba kellett mennem, Hannoverbe.

Felszallas elott

Elhagyjuk a szarazfoldet

Tokeletes tavaszi nap, kellemes ido, hegyek, folyok, zold mezok mindenhol.
Farmeros/polos ido, sor es rantotthus:)
Na persze azert elsosorban dolgozni mentem. Egy kabelgyarto dubaii cegnek csinaltam egy standod, amit magyar partnerunk epitett fel.

Ducab

Igazan nem volt semmi gondom, ami kisebb problemak adodtak azokat gyorsan megoldottak, nem kinoztuk egymas idegeit.


Neha-neha azert volt par ora megtekinteni a varost es elvezni Nemetorszagot.

Hamburg fopalyaudvar

ICE

Hannover allomas

Hannover

Sorozok mindenhol

Mar regota akartam utazni a hires ICE vonatokon, mivel a repjegy sokkal olcsobb volt Hamburgba, ezert oda szerveztem az utam, onnan pedig vonattal Hannoverbe. Viszont ha vonat, akkor csakis ICE.

Szepek ezek a feher szivarok

Suhant is rendesen - 200 km/h - t mutatott a kepernyo. Ezt persze belul egyaltalan nem erzni.

A lassubb reszeken a 120 km/h csigalassu vanszorgasnak tunt


Visszaerkezesemkor a hataror ugy koszontott Welcome Home :)

--

No comments: