Thursday, May 8, 2008

A mindennapok

Miutan megerkeztem egybol a nyakamba is szakadt a munka, de azert jutott ido szorakozasra is :)

Szoval eloszor megtankoltam...
(benzin ara 65 forint)

Aztan lemosattam a verdat...

Elindultam a homokfutta utakon felfedezni az orszagot.



Ugyanez videoban

Ovatosan kozelitettem az ilyen tablakhoz, mert barmikor elougorhatott mogule egy teve, vagy ahogy itt mondjak, camel

Akik aztan mindenfele koszalnak. Termeszetesen elsobbseget elveznek, hiszen eleg nagyok...

Ok a bal oldalon kozlekednek...



mint a videon is latszik.


De van renitens is.

Neha megalltam korulnezni, de kozel-tavol nem volt semmi...



Egy videon is megorokitettem, ahogy korulnezek

csak ehes teve...

elhagyott elupet...

es sok-sok homok

nemelyik erosen hasonlitott a windows hatterere...

ez nem.

Aztan kimereszkedtem egy foto erejeig

Igy osszefutottam ezekkel a hos Beduinokkal, akik a tevek (camels) kiszolgalasaval tengettek mindennapjaikat.

Aztan az egyikuk megmutatta a tevejet.

Ijedtemben majdnem hatra estem, ezert csak ilyen ferden sikerult lefotoznom..

Aztan mar joval baratsagosabb volt.

Vegul elbucsuztunk, es en elmentem dolgozni.




No comments: